tisdag 13 september 2011

Utställning i Gimo.

I söndags den 11 september styrde vi kosan mot Uppsala och sedan vidare mot Gimo. Det var en internationell kennelklubbsutställning.

Dagen till ära skulle det "nya" tältet invigas. Tältet som jag har fått av mina underbart rara och omtänksamma vänner, Eva Wiklund, Pia Jensen, Pia Nordlander, Fia Cederström, Carina Grandin, Veronica Forsberg, Åsa Nybäck-Nakell, Christel Andrée, Elin Söderlind och Lars & Mona Robin.
TUSEN TACK! Tältet är helt fantastiskt, man kan sätta upp det ensam på bara några minuter, det är 3x 3 meter med massor av finesser.
Jag blev verkligen överraskad och mycker rörd av denna gåva från er. På bilden sitter jag utanför mitt fina rosa tält. Ansiksuttrycket är enbart koncentration på vad som händer inne i ringen!

Åter till utställningen! Det var Christel Andrées debut med "Ossian" (LP1 Mountjoy Oblivious Ossian) på officiell utställning. Och vilken jättefin debut de gjorde. Det såg ut som de hade gjort detta massor av gånger innan. De fick Excellent och blev 3:a i sin klass. MYCKET BRA Christel och STORT GRATTIS!





"Peggy" (RLDN Mountjoy Painted Peggy) visades som vanligt mycket bra av Camilla Jannesson och hon blev 2:a i sin klass med Excellent & CK! STORT TACK Camilla!


"Elin" (SEVCH LP2 RLDN Mountjoy Nimble Nina) vann sin klass med Excellent & CK! Jag är mycket nöjd!


"Tuva" (SEVCH Hi-Design's Special Edition) visas alltid perfekt av Camilla Jannesson. Idag blev resultatet Excellent.



Här står "Peggy" & "Elin" i Bästa tikklass.

1 kommentar:

Fia sa...

Cederblad :-) Kram Fia