tisdag 21 juli 2015

Club Show Del 3 - Trudy & Tuva.

 Dags för tikarna att äntra ringen. Där var det bara "Trudy" från mig men hennes mamma "Tuva" var med i veteranklass.

"Trudy" (RLDN Mountjoy Tainted Trudy) ägare Lee Pohl & Monika Jansson. 1:a i Juniorklass med CK.
"Trudy" blev dessutom BIR-junior!
"Tuva" (SEVCH Hi-Design's Special Edition) ägare Camilla Jannesson. 1:a Veteranklass med CK.
"Tuva" 8 år.
"Tuva" blev BIM veteran och fantastiska "Hero" (SEUCH SEVCH Springlet Playing Hero)  blev BIR. Grattis Camilla & Maria till fantastiska veteraner.
Dags för bästa tik och både Trudy och Tuva var med i bästa tik. 61 anmälda tikar och båda två är bland de 4 bästa. Helt otroligt!
Bästa tik Jossans superfina Casey, 2:a med CERT Trudy! 3:a Catarina & Annelies jätterfina Effy och 4:a Tuva! Fantastiskt! Helt otroligt, våra fina flickor blev 2:a och 4:a och Trudy tog CERT på Club Show! Helt ootroligt! Jag är så oerhört glad och tacksam!
"Trudy" CERT och 2.a bästa tik Club Show 2015!  Stort tack Camilla att du alltid är så proffsig och visar henne så underbart fint.
Det blev en hovnigning av mig när domaren gratulerade mig till 4:a  bästa tik med Tuva! jag var så lycklig och tacksam!

Inga kommentarer: