lördag 10 juni 2017

Lite HTM1 & Fresstyle1.

Idag for jag och min älskade "Peggy" iväg någon mil för att tävla i HTM1 och Freestyle1! Det var dags för Pekå-Polkan i Örsundsbro och det var varmt idag. Första starten var i HTM och jag var otydlig för "Peggy" blev lite tveksam och lite för många missar, men bara 0.5 poäng från uppflytt Vi kommer igen!
Sedan blev det lunch och jag samlade ihop mig och starten i Freestyle1 Gick jättebra. Så bra att vi blev 3:a i klassen med uppflyttningspoäng! Jag är supernöjd med "Peggy" lite besviken på mig själv för en dålig prestation i HTM!


"Peggy" (SEU(u)CH FIUCH SEVCH RLDN RLDF RLDA RLDM Mountjoy Painted Peggy)
Redo för start i HTM.
Fina priserna och vacker rosett för 3:e placering i FS1


1 kommentar:

Belgarbo's kennel sa...

Grattis Monika så roligt att det går så bra för dig i denna sport😀
Blir ju lite sugen prova själv☺men nu tränar Kino och jag för apellen 😀