söndag 28 maj 2023

Ellie på bruksprov i högre klass 2023-05-27

 Fick helt fantastiska nyheter från Åsa & "Ellie"!  Jag är så imponerad det är helt otroligt! "Ellie" är redan uppe i den högsta klassen i bruks. Åsa är också helt makalös som nu har tävlat 3 springer spaniels i Högre bruks. STORT STORT GRATTIS Åsa och "Ellie!

Åsa skrev såhär:

Nyp mig i armen!!

Ellie uppflyttad till Elitspår med 500 p.
Jag är lite chockad nästan, men så nöjd med lilla springern, spåret gick perfekt, uppletandet riktigt dåligt, men det som jag oroat mig mest över är lydnaden. Där håller hon ihop, gör alla moment trots varmt och sol. Och går upp i attityd mot slutet. Så nöjd.
Ellie min stjärna!

"Ellie" (SEVCH SPH1 SPH2 RLDN RLDF Mountjoy Eccentric Elin) ägare Åsa Nybäck-Nakell. Uppflyttad till Elitspår och en 3:e placering. 



Inga kommentarer: