onsdag 1 april 2009

Fodervärd eller delägare sökes till lovande hanvalp eller tikvalp.

Nu är de 7 veckor och de utvecklas fint. En av hanvalparna ser så lovande ut att jag vill behålla avelsvärdet på honom. Jag söker någon som vill ha en riktigt lovande hanvalp och vill förvalta hans goda mentala egenskaper. Någon som vill vara aktiv inom någon disciplin, om det är agility, freestyle, lydnad, bruks eller jakt spelar ingen roll. Gärna någon som bor i närheten så vi kan träffas och träna ihop om du så vill. Du behöver inte vara intresserad av utställning. Den delen kan jag klara av. Men du måste vara positiv till att gå på MH och på något annat sätt vara aktiv med honom. Du kommer att få full uppställning på vilken aktivitet du än väljer,jag tränar själv lydnad, bruks, viltspår och jakt. Jag går regelbundet och tränar för en av Sveriges bästa lydnadstränare och jag håller kurser i Springerklubben Grundkurs 1-3. (Jag kan tänka mig att behålla honom själv, men då behöver jag en fodervärd till en tikvalp istället.) Kontakta mig för mer info: Monika 08/760 65 60 mobil: 073-703 92 49 mail: monika.jansson2yy@comhem.se
Han heter Mountjoy Oblivious Ossian

Inga kommentarer: