fredag 27 augusti 2010

Webbgalleriet är uppdaterat.


"Hopp & Lek" från mitt Galleri

Nu är mitt Webbgallei i full funktion igen. Det heter Galleri och du hittar den på www.mountjoy.se. Denna gång använder jag Picasa, det är garanterat enkelt att använda och driftsäkert för det är Googles eget program, gratis också! Där kan du hitta bilder på hundarna, valpkullar, jakt, lydnad, mm mm. Den är inte komplett ännu, men jag kommer att uppdatera den så fort jag hinner.
Tips: Klicka på bildspel när du har öppnat en länk/sida, där kan du ställa in om du vill att den skall byta bild med 1 sekunds intervall eller längre. Det blir helskärm och bilderna syns tydlgt och stort. Du kan även klicka dig fram en bild i taget om du vill det. Mycket nöje med massor av underbara bilder på Springer spaniel och lite Lundehund också så småningom.

Inga kommentarer: