lördag 27 augusti 2011

ÖSTRA CUP 2011

Östra Cup 2011 är nu genomfört med underbart väder och som alltid underbart trevliga deltagare. Jag Dömde Fältdelen så jag hade ingen av mina egna hundar. Däremot deltog några av mina uppfödda hundar. Och de var otroligt duktiga. Jag skickar ett JÄTTESTORT GRATTIS till alla placerade hundar och ett extra stort GRATTIS till BIS Dual Purpose Annica Sanches med "Jack". Jag är supertrött så det blir bara lite bilder på vinnarna nu.
STORT TACK Camilla Jannesson för dessa fina bilder


BIS Dual Purpose och BIR på utställningen "Jack" CH Stardom Special Effect.



1-5 Dual Purpose från vänster; "Jack", "Peppsi" (Accounts Opportunity)- BÄSTA JAKTHUND i Öppen Klass, "Stina" (Soluddens Always In My Heart), "Boston" (Ch Hornötorpets Tortellacci), "Ossian" (Mountjoy Oblivious Ossian)



1-5 Dual Purpose Unghund från vänster: "Zingo" (Lost'n Found Betty Boop), "Perry" (Mountjoy Particoloured Perry)- BÄSTA JAKTHUND UNGHUND, "Peppsi" (Mountjoy Precious Peppsi) "Cara" (Elgentorpets Carambole), Fire'n Ice Right Here Now.


"Perry" (SEVCH Mountjoy Particoloured Perry) SUPERSTORT GRATTIS Elin & "Perry"



"Ossian" (Mountjoy Oblivious Ossian) SUPERSTORT GRATTIS Christel & "Ossian"




"Peppsi" (Mountjoy Precious Peppsi) SUPERSTORT GRATTIS Carina & "Peppsi"

3 kommentarer:

Pia sa...

Tack själv Monika och Springer Östra för en mycket trevlig dag! Kram Pia & Lars från kennel Lilla Blidkulla med Boston ( Hornötorpets Tortellacci)

Kristiansborgs-skolan sa...

Grattis Elin och Perry, bra hund du fött upp Monica. Vi tränar tillsammans endel och det är kul att träningen leder till resultat på det här viset. Nu fattas bara att den duktiga hunden Perry kan få lite parningar....

Kristiansborgs-skolan sa...

Kul att mitt gamla jobb Kristiansborgsskolan har skickat ett meddelande men det är från Carina Björklund! Det är fler som är trötta ikväll!