måndag 16 juli 2018

Club Show 2018 - Del 1 Peggy!

Club Show 2018 kommer jag aldrig att glömma!
Jag är så glad, tacksam, överväldigad, lycklig och stolt! Min underbara "Peggy" blev Best In Show! Hon blev bästa hund på hela utställningen av 144 anmälda hundar! Wow! Det trodde jag aldrig! Det är helt otroligt så fantastiskt! Det är ett av de största ögonblicken i mitt hundliv. 
Jag vill rikta ett stort tack till alla underbara människor som har gratulerat mig. Den kärlek som har strömmat emot mig var helt enorm! Den kommer för alltid att finnas kvar som en stor varm känsla i mitt hjärta!
Jag vill också tacka Springerklubbens styrelse och utställningskommitté för en jättefint arrangerad utställning.
Ett stort tack till domarna för era fina kommentarer om mina hundar! 
Tack alla härliga supporters runt ringen. 
Här kommer en kavalkad av bilder på min "once in a lifetime dog" Mountjoy Painted Peggy!


 CIB CIE SEUCH FIUCH EECH SEVCH LPI LPII RLDN RLDF RLDA RLDM FDI HTMI    Mountjoy Painted Peggy.
Domaren Mrs. Jane Eyeington, kennel Meadowdale, UK.

BIS-1 Peggy (Mountjoy Painted Peggy)  och BIS-2 "Plura" (Hollivera's X-Press Train)  
Syns det att jag älskar denna hund?


Inga kommentarer: