söndag 12 juni 2016

Trudy BPH.

Dagen efter Club Show alltså idag söndag ordnade Springerklubben ett BPH. Mycket bra initiativ, tack för det Springerklubben.
Nedan ser ni ett referat från Trudy när hon gjorde sitt BPH.
"Trudy" (SEU(U)CH NOCH EUJW-15 RLDN Mountjoy Tainted Trudy) ägare Lee Pohl & Monika Jansson. Hallå tanten, vad kul att du kunde komma.

Jaha! Varför kommer hon inte och hälsar ??
Hej... vill du inte hälsa?
Nu passar det!
Ok jag följer med...

Ok, nu vill du gosa också.

Lite enahanda och traska fram och tillbaka, fram och tillbaka.

Tafsa på du.
 
Äntligen lite action.

Ojojoj vad svårt det var att vända i tid.
Där fick jag leksaken i alla fall. 

Åhh en ny spännande leksak.
Kul när matte kastar den.

Jag springer fort fort till dig matte.....

det tar lite tid, jag springer och springer.

Tanten vill leka med nya mojängen, ok det också.
Det börjar arta sig riktigt bra på detta BPH, maaaaaat! Mums fillibabba både korv och köttbullar. Lurigt att den sista inte gick att öppna.

Jösses, vem är det??

Vilken läskigt snubbe, bara dyka upp sådär....jag var ju inte beredd!!

Om matte tycker att han är ok så är han ok. Men lite taskig typ alltså...

Hej på dej, varför skräms du så?
Varför stannar de? Skrammel, var????
Ska vi kolla på metallmojängen nu?
En konstig farbror till...

Vill han smyga omkring så är det ok för mig. Inte bryr jag mig om det. Kan vi inte hitta på något skoj matte?

Jaha, vi ska hälsa på farbrorn också.

Verkar vara en trevlig prick, trots allt.

Gosa är alltid mysigt.

Vi gosade en lång stund.

Matte det är ok att gå här, du behöver inte vara rädd. Jag går före så du ser hur man gör.

Kolla nu skjuter farbrorn också. Var är pippin?
Kolla matte, han är där borta.

Leka igen, skitkul!

Färgen passar mig bra tycker jag. "Over and out" från mig Truddis eller Truddeluttan som matte säger.


Inga kommentarer: