söndag 29 januari 2017

Peggy Årets Springer!

En dröm har gått i uppfyllelse! Sedan jag började med Engelsk Springer Spaniel har jag beundrat och drömt om att en dag ha en hund som blir Årets Springer! 
Jag har varit nära flera gånger, eller vad sägs om denna svit?
2015  2:a Mountjoy Painted Peggy
2014  4:a Mountjoy Painted Peggy
2012  2:a Mountjoy Nimble Nina
2008  3:a Mountjoy Nimble Nina 
Och nu har det hänt! 2016 var året som allt gick min och Peggys väg. Min underbara Peggy som alltid gör sitt bästa. Som alltid vill jobba. Som alltid är postiv och glad. Åhh vad jag älskar den hunden. Min dröm gick i uppfyllelse, Peggy är Årets Springer 2016! Större än så blir det inte! Jag är så otroligt glad, stolt, tacksam och helt förstummad. Tänk att jag har lyckats föda upp en sådan duktig och vacker springer som kan bli Årets Springer! 
Utan Camilla Jannesson hade det aldrig hänt! Utan hennes stöd och uppmuntran och fantastiska handling så hade det aldrig gått vägen. Stort stort tack Camilla! 
Jag är så oerhört glad och stolt!

SEU(u)CH FIUCH SEVCH LP1 LP2 RLD N RLD F RLD A RLD M Mountjoy Painted Peggy


Lägg till bildtext

Simma och apportera är höjden av lycka!



Camilla visar henne så fint!

Detta var en av de största saker som har hänt mig! Peggy blev godkänd på Nybörjarprov A!

Som hon älskar att apportera!
 

Inga kommentarer: