tisdag 2 augusti 2016

Camilla & Tuva med avkommor.

Här kommer en bild på min vän Camilla Jannesson som jag inte kan tacka nog för allt hon gör för mig.

Hon följer mig på mina äventyr i utställningsringarna både i Sverige och utomlands. Kommer med tips och råd. Stöttar och peppar. Här är en underbar bild på Camilla med sin älskade "Tuva" som har gett oss så oändligt mycket i form av fina och duktiga avkommor. Kontakt med nya vänner som har köpt hennes avkommor. Gett oss framgångar i utställningsringen, på jaktprov, i lydnadsringarna, på viltspårprov, på MH, BPH i rallylydnad, bruksprov, freestyle, nosework mm mm.

Tack Camilla att jag får göra denna resa i hunderiet med dig.
Tyvärr blev ju bilden inte så skarp (för jag var bakom kameran). Men bilden är så fin ändå.
Stort tack Camilla, för att du alltid finns där för mig! Jag hoppas att du vill hänga på några år till, jag har så kul när du är med, du sätter guldkant på mitt liv!
'
Camilla med Tuvas familj. Sittande från vänster: Bilbo, Essie, Tuva, Kino och lilla Yaffa i famnen. Liggande från vänster: Thilda, Peggy & Betty.
"Bilbo" (SEU(U)CH SEVCH SEJV-14 RLDN RLDF Mountjoy Scallywag Sam) - ägare Monika Jansson (sonson)
"Essie" (Mountjoy Tasty Trish) - ägare familjen Limberg (dotter)
"Tuva" (SEVCH Hi-Design Special Edition) - ägare Camilla Jannesson (urmoder)
"Kino" (SEVCH RLDN RLDF Mountjoy Scurry Simon) ägare Magnhild Löfstedt
"Thilda"  (SEVCH LP1 LP2 RLDN RLDF Hi-Design's Absolute Exotic) -ägare Åsa Nybäck-Nakell (dotter)
"Peggy" (SEU(u)CH FIUCH SEVCH LP1 LP2 RLDN RLDF RLDA RLDM Mountjoy Painted Peggy) ägare Monika Jansson (halvsyster döttrar till "Puma" SEVCH HI-Design's Puma Limited Edition)
"Betty" (Cloette's  Colour My Dreams) ägare Monika Jansson & Lotta Glantz. (sonsonsdotter)
"Yaffa" (Mountjoy Yappie Yaffa) - Ägare Magnhild Löfstedt & Monika Jansson (dotterdotter)

Inga kommentarer: